Rodger ver weg.voor z'n werk.nl

uitzending 2.0

Van de week een drukke base week gehad, operaties voorbereiden, tellingen gedaan en me moeten voorbereiden op een verhuizing. De komende weken gaat het in Deh Rawod druk worden met verschillende dingen zo is er natuurlijk de 15e de regimentverjaardag, dan bestaat ons regiment 261 jaar dit gaan we op geniewaardige wijze oppakken middels een maaltijd met alle genisten op de base. De genisten die buiten zijn hebben een doos meegekregen met eten en alcohol vrij bier om er zo ook iets aan te kunnen doen. Afgelopen zondag kreeg ik het bericht dat er iets aan de hand was met een collega van mij, hij moest met spoed naar huis en zal niet meer terug komen. Dit betekend dus dat er op de andere base een functie vrijgekomen is die gevult moest worden wat dus voor mij inhoud dat ik moet gaan verhuizen naar het zelfde gebied waar ik twee jaar geleden heb gezeten. En dat voor de rest van de uitzending en dus niet meer bij mijn eigen peloton zit. Wel zal ik aan het einde van de uitzending weer terug komen naar Deh Rawod voor alles over te geven aan onze opvolgers. Deze blog zal ik kort houden, maar zodra ik geseteld ben op de andere base kunnen jullie weer een langere verwachten

'Don't hang around!'
It's been a long, a long time coming
But I know a change is gonna come, oh yes it will

A Change is Gonna Come - Sam Cooke

Reacties

Reacties

Peter M

Hoi Rodger,
Wat ontzettend triest wat er is gebeurd, heb al contact gehad met Burgmeister en hoop dat alles goed komt!
Het is voor jou nu ook een hele verandering en zeker niet een prettige, je peloton achterlaten nu alles goed begint te draaien en een iedere zijn plekje heeft gevonden. Gelukkig ken je het op TK en ik wens jou het allerbeste toe en heel veel succes.
Ook voor je eigen clubje het allerbeste nog toegewenst en heel veel succes. Ik hoop dat je de groetjes nog een keer overbrengt.
Hou je taai kerel.

Groetjes Peter

Geke

Hallo Rodger,

Echt balen dat je weg gaat uit TK. Je zal gemist worden. Veel succes met je werk daar en ik blijf je blog zeker volgen.

Groeten Geke

Myra

he, he wat vervelend weet je net wat je met je eigen peleton kan en wie het zijn moet je halver wegen de uitzending een ander peleton gaan runnen maar ik weet zeker dat je snel je plekje hebt gevonden daar en wens je heel veel succes met de verhuizing (gaan je zelfbouw meubeltjes ook mee ????). Groetjes vanuit een erg nat Waubach jakkes

mam

Veel succes op je nieuwe stek.
Groetjes uit Waubach.

Joyce

Wat jammer, maar voor je collega is het natuurlijk helemaal kl.....Maak er het beste van en let goed op jezelf! Wel tegek dat ik je weer eens heb kunnen zien, mooi dat baartje heb je. Hou je goed, XXX je zus

Peter M

He ouwe,
Al wat gesetteld????
Hoe gaat het met je? Hier gaat alles z'n gangetje. Heb Patrick al een paar keer gesproken, top dat ze positief blijven. Hoop dat alles goed komt.
De Regimentssportdag en jaardag was zeker geslaagd. Altijd een goed reunie gehalte en ook de krater heeft weer overuren gedraaid:).
Succes en hou je taai.

Groetjes Peter

Zusje

Hi Broertje,

Je hebt het al gehoord.....het is een kleine....We zijn zo gelukkig! Ook is alles goed en dat is natuurlijk het voornaamste. Hoe ist met jou? Nog even en dan ben je er weer, gelukkig. Morgen gaan we met Daan naar de Valkenier voor veel plezier. Ik hou je op de hoogte, dikke knuffel Joyce, Rogier en de rest.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!