Rodger ver weg.voor z'n werk.nl

eindelijk gesetteld

Eindelijk gesetteld,

Na anderhalve week is het dan zover, het grootste gedeelte van de HOTO (hand over take over voor de niet militairen) is gebeurt. De kerels hebben het meeste materiaal nu in bezit en hebben links en rechts al een patrouille gereden sommige hebben zelfs al de eerste echte rit gehad. Na dagen van drills oefenen, schieten, briefings en wat nog meer zijn we er klaar voor tijd voor actie. Zelf heb ik natuurlijk ook het een en ander overgenomen. Een groot gedeelte van onze voorgangers zijn al op de terugweg. En wat voor de meeste heel belangrijk is ze hebben een eigen FAB (dat zijn de containers waar we in wonen). Deze worden gelijk ingericht als studenten kamers met de meest zelf geweldige gefabriceerde meubels, maar dat mag voor een genist natuurlijk geen probleem zijn. Het leven op de base begint beetje bij beetje dus van ons te worden. Over dat leven gesproken het is er niet slecht wat dat betreft, zorgt de koningin goed voor ons. In het volgende stuk wat ik zal schrijven zal ik wat dieper ingaan op het base leven.

Boom! Here comes the Boom!
Ready or not, here comes the boys from the South
Boom! Here comes the Boom!

Boom - P.O.D

Reacties

Reacties

marcel en sharon

he rodger! leuk om te horen dat het goed gaat met jou en je collegas.het "echte"leven daar gaat daar nu dus voor jullie beginnen.hier in ons kikkerlandje gaat alles rustig zijn gangetje.het begint langzaam aan wat warmer buiten te worden.we hopen snel weer wat van je te horen. groetjes marcel,sharon en jip.

Mirjam

Hoi Rodger,

Ben heel benieuwd naar foto's van die 'studentenkot' van jou met die zelf gefabriceerde meubels!
Het zal er alleen niet zo toegaan als ik jouw vroegere studententijd.
Veel succes, en............... ik houd U2 in de gaten. Wellicht komt er 3 augustus een concert in Gelsenkirchen. Als dat zo is, dan probeer ik ook voor jou een kaartje te bemachtigen, want dan ben je volgens mij weer.

Groetjes, Mirjam

Mam

Rodger,is fijn te horen dat alles daar in de verte goed gaat.Hier in Waubach is alles oke.Veel liefs Mam

Peter, Milan en Myra

Lachen, een eigen kamertje met zelf gemaakte meubeltjes wel zo fijn om je even lekker terug te kunnen trekken in je eigen tijdelijke huisje, we zijn benieuwd naar al die kunstwerkjes die je hebt gemaakt. Maak er wat van groetjes van ons.

je vrouw

hoi schat, wat fijn dat er zoveel mensen op de site reageren .Kijk je goed uit daar .Daan mist je ,
maar weet dat je daar goed werk doet.
xxxjes

zusje

Hallootjes,
fijn dat je gesetteld bent en dat alles goed gaat. Hier gaat ook alles z'n gangetje, same old sh....Ben ff bij mam, ook de groetjes van haar en Rogier. Hoop je volgende week goed nieuws te kunnen brengen, maar dat doe ik dan via je email-adres (prive). Ben benieuwd of je de eerste post van ons al ontvangen hebt? Laat even iets weten wat je leuk vindt om met pasen toegestuurd te krijgen! Dikke X je zus, mam & Rogier

barbara

hoi
fijn dat alles zo goed gaat, wat gezellig met zelf gemaakte meubeltjes is ook goedkoper ha ha groetjes barbara

daan,anne en yoeri

hoi papa
ik heb vandaag op school in de zandbak gespeeld.
ik heb 3 keer buiten gespeeld.
vanmiddag was ik bij karin,even naar de plus geweest en bifi worstjes gehaald.Lekker,lekker.
het is nu bijna 20 voor 7,mama komt ons zo halen.
500 knuffels van Daan.
Anne:
Ik heb vandaag wat nieuws ontdekt,ik vind het heerlijk als boots op mijn hoofd likt.Ik hield er alleen een vreemd kapsel aan over (hanekam).
Ook heb ik na het eten gesmuld van vienetta ijs,effe koud maar dan o zo lekker.
500 kusjes
Yoeri:
gezellig met daan bifi worstjes gegeten en gespeeld.
Voor de afwisseling jurastic park gekeken en nageboots.
500 knuffels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!